Święto Dzieci Gór

W dniach 10-17 lipca 2016 r. odbywa się 24. Międzynarodowy Festiwal Dziecięcych Zespołów Regionalnych ŚWIĘTO DZIECI GÓR.

Zgodnie z regulaminem festiwalu każdemu zespołowi przydzielona jest grupa partnerska, z którą to spędzamy czas wolny, koncerty i wspólnie uczymy się swoich tańców. Nam została przydzielona grupa GERO AXULAR DANITZA TALDEA /Donostia (San Sebastian) z kraju Basków (Hiszpania).

Zakwaterowanie przydzielono nam w Domu Akademickim PWSZ w Nowym Sączu, ul. Długosza 61

9 lipca /sobota/
13.00 – zbiórka w WDK
13.30 – wyjazd do Nowego Sącza
ok. 16.00 – przyjazd do Nowego Sącza
ok. 18.00 – kolacja

10 lipca /niedziela/
7.45 – śniadanie
9.00 – msza festiwalowa – Bazylika Św. Małgorzaty
13.30 – obiad
18.00 – kolacja
19.30 – korowód
20.00 – otwarcie festiwalu /koncert inauguracyjny/ – 5 min. prezentacji
22.00 – pokaz sztucznych ogni

11 lipca /poniedziałek/
8.00 – śniadanie
11.00 – warsztaty etnodizajnu
13.30 – obiad
18.00 – koncert w Muszynie
20.30 – kolacja
21.00 – zabawa festiwalowa na hali

12 lipca /wtorek/
8.30 – śniadanie
13.30 – obiad
14.30 – próba na hali
17.45 – kolacja
19.00 – uczestnictwo w koncertach na hali + prezentacja naszego dnia narodowego

13 lipca /środa/
7.45 – śniadanie
11.00 – prezentacja naszego dnia narodowego
13.30 – obiad
17.45 – kolacja
19.00 – KONCERT GŁÓWNY

14 lipca /czwartek/
8.15 – śniadanie
ok. 12.00 – przyjazd do Rzeszowa
ok. 13.30 – 14.30 – czas wolny dla dzieci z Bandoski na spotkanie z rodzicami /dziadkami/ – w tym czasie prośba o zapewnienie obiadu dzieciom
15.30 – koncert w WDK w Rzeszowie
ok. 18.00 – wyjazd do Nowego Sącza

plaka_koncert_sdg

 

15 lipca /piątek/
7.45 – śniadanie
8.30 – próba generalna koncertu finałowego
13.30 – obiad
18.00 – kolacja
19.00 – uczestnictwo w koncertach na hali

16 lipca /sobota/
7.45 – śniadanie
8.30 – próba generalna koncertu finałowego
13.00 – obiad
15.00 – basen
18.15 – kolacja
19.00 – uczestnictwo w koncertach na hali

17 lipca /niedziela/
7.45 – śniadanie
9.00 – msza festiwalowa – Bazylika Św. Małgorzaty
10.00 – pożegnanie miasta – Rynek
13.30 – obiad
17.30 – kolacja
19.00 – KONCERT FINAŁOWY
21.30 – ognisko w Nawojowej

18 lipca /poniedziałek/
9.00 – śniadanie
ok. 13.00 – przyjazd do Rzeszowa

 

Informacje dodatkowe:

Bardzo prosimy o zabranie: tradycyjnie coś na słońce i deszcz, koszulki bandoskowe. Nie za dużo pieniędzy, ponieważ nie do końca będzie tam czas na zakupy, a ponad to to co poniżej dla każdej z grup. W sobotę planowane jest wyjście na pływalnię, więc jeśli jakieś dziecko nie zabrało ze sobą stroju kąpielowego to prośba o jego dostarczenie dziecku.

MAŁA BANDOSKA: stopki (skarpetki) do baletek, żeby nie obgryzły dzieciom stóp (chłopcy i dziewczynki) oraz dla dziewczynek białe rajstopy, gumki do wiązania włosów oraz całą masę wsuwek i spinek.

MŁODZIEŻ: dziewczynki białe rajstopy, gumki do włosów i całą masę wsuwek i spinek.

0 0 votes
Article Rating

Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x